شناسهٔ خبر: 29958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع شرایط جوی کاهش صدمات را به‌دنبال دارد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه اداره کل هواشناسی استان بیان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از وضعیت جوی خصوصاً در شرایط جوی ناپایدار توسط اداره کل هواشناسی استان باعث کاهش صدمات جانی و مالی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک‌قدم در جریان دیدار با مهندس نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی استان ضمن تبریک انتصاب ایشان، با ابراز خرسندی از عملکرد اداره کل هواشناسی گفت: شرایط اقلیمی استان گلستان دارای تغییرات زیادی است و به لحاظ آب‌وهوایی بسیار متنوع است و این ویژگی مسئولیت اداره کل هواشناسی را در امر اطلاع‌رسانی به‌موقع بیشتر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان ادامه داد: نقش پررنگ هواشناسی در زندگی روزمره، مهم و بر کسی پوشیده نیست و خوشبختانه در حال حاضر عملکرد هواشناسی استان مورد رضایت و اعتماد کاربران عمومی و اداری قرار گرفته و این حائز اهمیت است.

در ادامه این دیدار مهندس نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: مجموعه اداره کل هواشناسی استان اطلاع‌رسانی از وضعیت جوی استان به صورت گسترده را سرلوحه کار خود قرار داد تا اعتماد به سازمان افزایش یابد.

در پایان این جلسه مقرر شد تجهیز استان به رادار هواشناسی به‌منظور ارائه خدمات نوین جوی در جلسه شورای حمل و نقل استان مطرح و پیگیری شود.

نظر شما